Firma Godna Zaufania

Bezpieczeństwo

Kliknij i pomóż

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

1. Uszkodzenia podczas transportu

 

Klient przyjmując zamówione produkty ma obowiązek sprawdzenia opakowania zewnętrznego przesyłek w momencie ich odbioru, tj. przy kierowcy. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności mogących świadczyć o uszkodzeniu przesyłki podczas transportu należy niezwłocznie wypełnić protokół reklamacyjny, który posiada przy sobie kierowca i przesłać go wraz ze zdjęciami uszkodzonej przesyłki do Biura Obsługi Klienta na adres: administracja@multiprodukt.pl . Jednocześnie informujemy, iż w wyjątkowych sytuacjach kiedy naruszenie opakowania zewnętrznego były trudne do zauważenia przy samym odbiorze, istnieje możliwość wysłania protokołu reklamacyjnego najpóźniej 24 h po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, w tym przypadku uznanie uszkodzeń zostanie rozpatrzone przez administrację sklepu. 

W sytuacji kiedy jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne zostaną zgłoszone później aniżeli 24 h po otrzymaniu przesyłki informujemy, iż nie będą one uznawane. 

 

2. Reklamacje produktów

1. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, a w szczególności mechanicznego uszkodzenia Towaru lub niezgodności Towaru z Zamówieniem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.

2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje, które:

2.1. złożone są pisemnie przez Klienta na adres jego siedziby;

2.2. zawierają przyczynę złożenia reklamacji oraz ewentualnie określają zakres działań, których wykonania Klient oczekuje od Sprzedawcy;

2.3. dostarczone są do Sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT);

2.4. są podpisane i zawierają aktualne dane Zamawiającego.

3. Sprzedawca nie rozpatruje reklamacji złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W przypadku konieczności uzyskania opinii rzeczoznawcy lub specjalistycznej ekspertyzy, termin ten ulega wydłużeniu. Nieustosunkowanie się Sprzedawcy do prawidłowo złożonej reklamacji w terminie określonym powyżej jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.

5. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej niezgodności Towaru z umową, Sprzedawca, według wyboru Klienta - Konsumenta, nieodpłatnie naprawi Towar lub dostarczy nowy niewadliwy egzemplarz Towaru. W przypadku, gdy naprawa lub dostarczenie nowego niewadliwego Towaru nie jest możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi - Konsumentowi uiszczoną przez niego Cenę.

Koszyk

wartość 0,00 zł

Kontakt Infolinia

94 351 90 04 Infolinia

533 265 470 Sieć komórkowa

shop multiprodukt.pl  e-mail

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Register.

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

© 2017 Multiprodukt Sp. z o.o. All rights reserved 

 

   

Sklep internetowy od home.pl